dissabte, 11 de juny del 2022

CALENDARI DARRERS DIES DE CURS

 Famílies, aquí us deixo totes les activitats que farem el que ens queda de curs. Moltes les han triat ells i elles. Pensem que tenim la diversió assegurada 😄

Familas, aquí os dejo todas las actividades que haremos lo que nos resta de curso. Muchas las han escogidos ellos y ellas. Pensamos que tenemos la diversión asegurada 😄


El dilluns, dimarts i dimecres farem tallers amb la resta de companys del cicle. Hi hauran tres propostes: una musical i de moviment, una altra d'experimentació on realitzaran una pasta amb arena i la darrera es tracta d'una activitat on jugaran en la foscor. 

El lunes, martes y miércoles haremos talleres con el resto de compañeros y compañeras del ciclo. Habrán tres propuestas: una musical y de movimiento, otra de experimentación donde realizarán una pasta con arena y la última se trata de una actividad donde jugarán el la oscuridad.

El dimecres a part dels tallers, després del pati, la nostra amiga la aranya Ramona, ens proposarà una altra gimcana. Ja hem fet dos i ens agraden moltíssim. A veure quina aventura ens planteja.

El miércoles a parte de los talleres, después del patio, nuestra amiga la araña Ramona, nos propondrá otra gimcana. Ya hemos hecho dos y nos gusta muchísimo. A ver qué aventura nos plantea.


La darrera sessió de psico la farem en la foscor. Hauran de dur una llanterna per jugar a la sala. Si volen dur alguna joguina que es vegi a la foscor serà ben rebuda.

La última sesión de psico la haremos en la oscuridad. Tendrán que llevar una linterna para jugar en la sala. Si quieren llevar un juguete que lo podamos utilizar para la ocasión, será bienvenido.


Em varen proposar fer una altra sessió de tatoos al braç, com vàrem fer el curs passat. Encara que aquesta vegada serà una mica diferent.

Me propusieron hacer otra sesión de tatoos en el brazo, como hicimos el curso pasado. Aunque esta vez será un poco diferente.


En moltes ocasions m'han demanat els pomperos per fer bombolles així que aprofitarem per jugar amb ells i una altra sorpresa que hi ha preparada.

En ocasiones me piden los pomperos para hacer pompas así que aprovecharemos para jugar con ellos y otra sorpresa que hay preparada.


El dimarts 21, el Mag Albert amenitzarà una festa amb música i escuma on participaran tot l'alumnat d'infantil. En s'ho passarem genial (en la circular que us vàrem donar surt tota la informació).

El martes 21, el Mag Albert amenizará una fiesta con música y espuma donde participarán todos los niños y niñas de infantil. Nos lo pasaremos genial (en la circular que os dimos está toda la información)


Pilar i jo hem programat una sèrie de jocs amb aigua com pescar ànecs, safates amb animals del mar, orbezz, super món (com diuen ells i elles) amb gel i animals, experimentació de coses que suren o no suren... i ho podran gaudir els micos i crancs junts.

Pilar i yo hemos programado una serie de juegos con agua como pescar patos, bandejas con animales del mar, orbezz, súper mundo (como dicen ellos y ellas) con hielo y animales, experimentación de cosas que flotan o no flotan... y lo podrán disfrutar los micos y crancs juntos.


En aquest darrer dia gaudirem del festival que hem preparat tots els infants de l'escola. Ballarem de matí i de tarda, així que us esperem amb molta il.lusió. 

En este último día disfrutaremos del festival que hemos preparado todos los alumnos y alumnas de la escuela. Bailaremos por la mañana y por la tarde, así que os esperamos con mucha ilusión.

Per acabar aquest post vull posar una cançò que ens agrada molt, esperem que us agradi a vosaltres també. 💕

Para acabar con este post quiero poner una canción que nos gusta mucho, esperamos que a vosotras y vosotras también.💕



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Drawing crabs!

Today we have been drawing awesome cartoons!! Avui hem estat creant uns dibuixos espectaculars en moviment!! ¡Hoy hemos estado creando unos ...